2013/05/31

yesterday....FRIDAY

today I was thinking about to take a little, realy little break after the lunch, it is Friday, ...FRIDAY, ...maybe, just maybe I can rest a half an hour on the sofa and relax....maybe just maybe I can rest for a little bit longer....it is Friday today...

but suddenly I had a dream....in the dream came to me my new friend from my workshop, my little owl and asked me: "but who will finish all the little friends, when You are here and not at work?!" 

so I got up, made a cafe and start again...

Yes, I think so....I am getting a bit crazy...

...

Dnes po obědě jsem měla takovou myšlenku, jen takovou malou, malinkatou lenivou chvilku, kdy jsem si myslela, že bych si mohla trochu usnout, stočit se na gauč a chvíli po obědě spát, jako kdysi...
je přeci pátek....PÁTEK...to bych přeci mohla...

najednou jsem měla sen....v tom snu ke mě přišla má nová kamarádka z dílničky, malá sovička a ptá se mě: "Ale kdo dokončí všechny ty malé kamarády, když ty jsi tu a ne v práci?!"

tak jsem zas vstala, uvařila si kávičku a šla pracovat....

Ano, také si to myslím...trochu už blázním...


Žádné komentáře:

Okomentovat